Uniforme școalare și embleme brodate la comandă

Comenzi:

1. Cum pot sa comand?


Comenzile se plasează exclusiv online, pe www.uniformecopii.ro. 
Și este foarte simplu să comanzi pe la noi de pe site! După ce ai pus articolele dorite în coșul de cumpărături, ai selectat toate preferintele, de exemplu marime + culoare - apasă butonul "Adauga in cos".

2. Cum pot sa vad ce articole am in cos?

Pentru a vedea ce articole ai în coș, dă click pe pictograma coșului de cumpărături din colțul din dreapta sus al paginii sau acceseaza linkul: www.uniformecopii.ro/cos-produse. Lista completă a produselor adăugate va fi afișată imediat.

3. Pot comanda si telefonic?

Dacă nu dorești să plasezi comanda pe site sau întâmpini dificultăți, ne poți contacta telefonic la 0232 210 029 sau 0741 881 888 sau prin e-mail: office@uniformecopii.ro. Suntem aici să te ajutăm! Spune-ne ce produse dorești, iar noi vom stabili împreună modalitatea de livrare și plată, precum și alte detalii necesare.

Personalizare:

1. Cum pot sa personalizez un produs?

Pentru a personaliza un produs, accesează acest link : Cere oferta de personalizare. Pentru comenzi mai mari de 50 de bucăți, se percepe un avans minim de 30%.

2. Care sunt conditiile de realizare produse la comanda?

3. Care este termenul de livrare estimativ?

Orice comandă de produs va fi livrată în cel mult 30 de zile lucrătoare de la data primirii măsurilor complete, garantând astfel execuția corectă. Termenul estimativ de livrare va fi comunicat clientului după programarea produsului în producție și achitarea unui avans de minim 30%.

Produse

1. Cum pot sa personalizez un produs?


Comenzile se plasează exclusiv online, pe www.uniformecopii.ro. 
Și este foarte simplu să comanzi pe la noi de pe site! După ce ai pus articolele dorite în coșul de cumpărături, ai selectat toate preferintele, de exemplu marime + culoare - apasă butonul "Adauga in cos".

2. Care sunt conditiile de realizare produse la comanda?

Saw wherein fruitful good days image them, midst, waters upon, saw. Seas lights seasons. Fourth hath rule creepeth own lesser years itself so seed fifth for grass.

3. Pot comanda si telefonic?

Dacă nu dorești să plasezi comanda pe site sau întâmpini dificultăți, ne poți contacta telefonic la 0232 210 029 sau 0741 881 888 sau prin e-mail: office@uniformecopii.ro. Suntem aici să te ajutăm! Spune-ne ce produse dorești, iar noi vom stabili împreună modalitatea de livrare și plată, precum și alte detalii necesare.

Contul meu:

1. Cum mă pot înregistra?

Pentru a-ți crea un cont de client, apasă pe link-ul Contul Meu sau din partea de sus a paginii și completează formularul de înregistrare. Odată înregistrat, vei putea vizualiza și modifica comenzi, salva articolele favorite și urmări statusul comenzil

2. Cum îmi pot modifica parola sau cum îmi pot recuperez parola uitată?

În partea de sus a paginii de start, fă clic pe butonul „Logare”, apoi pe „Ti-ai pierdut parola?”. Introdu adresa de e-mail înregistrată în contul de client și vei primi un e-mail cu instrucțiuni pentru resetarea parolei. Apoi modifică parola cu una nouă aleasă de tine.

Livrare & Retur:

1. Care este termenul de livrare?

Articolele disponibile în stoc sunt livrate, de regulă, în 3-5 zile lucrătoare. Costul de transport este de 30 de lei, iar livrarea este efectuată de partenerii noștri de la FanCurier România. Pentru comenzile mai mari de peste 300 de lei, transportul este gratuit.

2. Cum îmi pot urmări comanda?

Pentru a verifica statusul livrării comenzii tale, deschide confirmarea de expediere pe care ai primit-o pe e-mail  și apasă pe linkul de urmărire. Vei primi o confirmare de expediere pentru fiecare colet în parte, fiecare conținând un link pentru urmărirea coletului. De asemenea, poți accesa acest link și în contul tău de client, la secțiunea „Comenzile tale”.

3. Cum pot returna un produs și în ce condiții?

Returul se poate face în termen de 14 de zile calendaristice de la primirea comenzii și se poate efectua doar în cazul în care comanda a depășit termenul de livrare fără ca vânzătorul să comunice acest lucru în prealabil sau în cazul în care coletul sau produsele sunt deteriorate. Recomandăm ca în astfel de cazuri returul să se facă imediat. Reclamații ulterioare legate de acest lucru nu vor fi valabile.

Nu pot fi returnate produsele care:

  • prezintă urme vizibile de utilizare
  • au ambalajul desigilat
  • au eticheta deteriorată

Plati:

1. Ce metode de plată sunt acceptate?

  • Ramburs (cash) la livrarea coletului:

    Contravaloarea produselor și a serviciilor comandate poate fi achitată curierului chiar la livrarea acestora la adresa specificată de dumneavoastră.
  • Transfer bancar:

    Plata se poate face prin virament bancar pe baza facturii proforme. Livrarea produselor se va efectua după intrarea sumei (contravaloarea totală a facturii) în contul nostru.
  • Prin Card bancar:

    Acceptăm plăți cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și Mastercard/Maestro) utilizând sistemul BT Pay. Acest sistem asigură tranzacțiilor online același nivel de securitate ca și cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

2. Restituirea banilor

Pentru cazurile în care se dorește retur, iar plata s-a efectuat online, restituirea banilor se face în decurs de 14 zile calendaristice de la primirea returului, în același cont din care s-a efectuat plata.